Katere esence so na voljo?
V podjetju ves čas razvijamo in testiramo nove esence. Cilj je
izdelati esence, ki po eni strani služijo specifičnemu namenu,
po drugi pa tudi prostoru omogočajo prepoznavnost, saj je vonj
eden izmed glavnih aktivatorjev posebnih možganskih receptorjev,
ki na osnovi te informacije opredelijo izkušnjo.
Na primer, če vstopimo v izredno lep prostor, kjer igra čudovita
glasba, a nam vonj v prostoru ni všeč, lahko v trenutku dobimo
odpor do prostora oziroma ga ne sprejmemo, se mu ne odpremo.
Po drugi strani pa je lahko prostor popolnoma »navaden«, a če ga
bogati prijeten vonj, nam lahko v trenutku postane domač in nas
sprosti.
Pomembno je torej vedeti, da ima vonj trenutni učinek, ki je
včasih celo pomembnejši od zvočnega in vidnega (ta zaznava
izhaja iz splošnih raziskav ter ugotovitev in se razlikuje od
ljudi do ljudi).
Ali pa poglejmo nasprotni primer; srečamo izredno atraktivno
osebo nasprotnega spola, ki pa od sebe oddaja moteč in
neprijeten vonj (na primer ustni zadah ali vonj po znoju).
Četudi nam je oseba zelo simpatična na pogled, nas lahko vonj
popolnoma odvrne.
Zanimivo je, da je z vidno izkušnjo lahko ravno obratno: četudi
nam nekaj na začetku ni všeč, to kasneje lahko sprejmemo.
Primer: vidimo nov model avtomobila, ki nam je »grd«, čez čas pa
ga sprejmemo in zelo vzljubimo.
Vonj torej predstavlja most do trenutnega sprejemanja/zavračanja subjekta: osebe, prostora ali celo predmeta. Na
primer, veliko otroških igrač je umetno oplemenitenih z zelo
skrbno izbranim vonjem, ker bi osnoven vonj – na primer, po
industrijski plastiki ali gumi – odvrnil otroka od igrače.
Zato je zelo pomembno, da so esence prijetne in "nevsiljive",
saj so preveč intenzivni vonji lahko prav tako moteči.
Vse to znanje – in še mnogo več – je v našem podjetju vključeno
v izdelavo esenc.
Trenutno so na voljo izvorne esence (100% naravne), ki jih
najdete na zavihku esence. Če vas zanima
specifičen učinek posamične esence, se obrnite na nas in z
veseljem vam bodo predstavili in demonstrirali posamezne vonje.
|