Prvi na svetu pripravljamo antibakterijsko polnilo s certifikatom Cosmébio, za napravo Scent generator, ki bo v prostorih uničilo bakterije, viruse in celo virus H1N1.

Po dolgoletnih raziskavah in testiranjih smo uspeli odkriti pravo kombinacijo naravnih sestavin in naravnih izvlečkov, ki so s svojimi karakteristikami kos najrazličnejšim bakterijam sezonskih bolezni, virusom, bakterijam in hkrati dezinficirajo prostore. Uspešno smo ga testirali tudi na virusu H1N1.

Za uporabo bo popolnoma enostavno, tako kot vsa naša polnila. Preprosto ga boste vstavili v katerikoli Scent generator, prižgali napravo in v nekaj minutah bo vaš prostor očiščen večine bakterij ter virusov, vi in vaše stranke ter zaposleni pa boste varni pred najrazličnejšimi okužbami.

BHRI Institute



V BHRI Institutu smo razvili nove poletne vonje, ki vašim prostorom prinašajo brezskrbno poletno razigranost

Vonj v prostoru je eden najpomembnejših dejavnikov, ko želite, da se vaše stranke ali obiskovalci pri vas dobro počutijo. Kar 72% ljudi pri prvem vstopu v prostor najprej zazna vonjave, šele nato pozornost namenijo ostalim dejavnikom.

 

Ker želimo vam in vašim strankam pričarati sveže poletno vzdušje, smo razvili tri nove poletne vonje:

Candy Melon (spominja na vonj melone in medu),
Blue Shake (spominja na vonj borovnice),
Candy Cake (spominja na vonj jagode in vanilije).

maj 2013, BHRI Institute



Eskluzivna serija Scent Generator "Casino Royal"

V mesecu juliju smo v sodelovanju s priznanim oblikovalskim studiem razvili novo omejeno serijo naprave Scent Generator Classic. Model smo poimenovali Casino Royal.

Naprava je izdelana iz najkakovostnejših materialov, prestižen design v zlati barvi s posebnimi vzorci pa bo zadovoljil še tako zahtevne želje.
Naprava bo za prodajo na voljo v mesecu avgustu 2012.

18. julij 2012, BHRI Institute



Boss poletje in vonj osvežujoče pomaranče


V sredo, 06. junija 2012 smo z osvežujočo pomarančo in tehnologijo Scent generator opazili, začutili in preizkusili čudoviti poletni Boss.

sportina.si

Posebno nakupovalno doživetje Boss Coctail Party se je odvijalo v Boss Store na Miklošičevi ulici v Ljubljani.

6. junij 2012, BHRI Institute



"Skrivnost, ki diši!"
 

 

Skrivnost, ki diši je naslov prispevka na blogu Dnevnika marketinškega guruja, Aleša Lisac.

Oglejte si video guruja, ki na njihovem največjem marketinškem seminarju testira skrivnostno napravo Scent generator.


lisac.si

 

10. april 2012, BHRI Institute


Živali nam pripovedujejo. Je likovna zgodba predstavljena na velikih akrilnih platnih.


Avtorica razstave je Tanja Draksler, dekle z Downovim sindromom. Glasba in slikanje sta njena najljubša hobija. Sodelovala je že na mnogih likovnih razstavah, letos pa je sodelovala tudi na likovni koloniji, ki jo je organiziralo Likovno društvo 2002 iz Ljubljane.

Dolgoletna Tanjina želja je bila, da bi se samostojno predstavila in pokazala, kako veliko truda, veselja in časa je pripravljena dati na svoja velika akrilna platna. To ji je uspelo in to je njena prva samostojna likovna razstava, k sodelovanju je povabila še svoje prijatelje slikarje: Saro Jelar, Evo Pirnat, Boruta Seljaka in Janija Moškona.  Z denarjem od prodaje slik smo pomagali društvu Beli Obroč, 10-letnemu dečku Blažu, ki ima Downov sindrom in mu s tem polepšali bivanje na Igu.
Razstavo so omogočili Galerija Krvina, DR. FALK PHARMA GMBH in BHRI Institut.

17. januar 2012, BHRI Institute



Metode dela s starajočimi uporabniki v Institucionalnem varstvu - Socialna zbornica Slovenije


Predavala je ga. Katja Vipotnik, direktorica in strokovna vodja PSVZ Prizma Ponikve, z 20-letnimi izkušnjami pri delu s starajočimi uporabniki v institucionalnem varstvu (uporabniki z motnjo v duševnem in telesnem razvoju in uporabniki z duševnimi obolenji). Predstavila nam je nove metode dela z ljudmi s posebnimi potrebami med katere sodi tudi vonj.

Predstavniki Instituta BHRI smo vsem udeležencem predstavili našo napravo Scent generator, prostor pa smo prijetno odišavili z vonjem bele čokolade. Čokolada izboljšuje razpoloženje saj vsebuje endorfine, ki povzročajo občutek prijetnosti in zadovoljstva. Povečano izločanje endorfinov pa zmanjšuje občutek bolečine in osamljenosti.

8. december 2011, BHRI Institute



Predavanje o Huntingtonovi bolezni - Videm


Posebni socialno varstveni zavod Prizma Ponikve, občina Dobrepolje in Društvo bolnikov s Huntingtonovo boleznijo so priredili dve predavanji na temo nevroloških bolezni. O izkušnjah pri delu s Huntingtonovimi bolniki je predaval prof. Dr. Dirk Liessens, predstojnik psihiatrične klinike v Belgiji.
 

Socialna delavka Marjon Mol prav tako iz Belgije je vodila predavanje o motnjah premikanja, psihiatričnih in socialno psiholoških težavah, preteklosti, sedanjosti in prihodnosti bolnikov s Huntingtonovo in Alzheimerjevo boleznijo ter o bolnikih z demenco.
Predstavniki instituta BHRI smo predavalnico prijetno odišavili z vonjem pomaranče in tako prostor osvežili.

11. november 2011, BHRI Institute



Tek za pomoč otrokom z Downovim sindromom


Tekači na Svetovem dobrodelnem teku so pridno zbirali kilometre. Pretekli so Slovenijo v 340 kilometrih od Murske Sobote do Koštabone, kjer bo tudi z našo in vašo pomočjo zaživela šola za otroke z Downovim sindromom.
 

Tekači so, na čelu s pobudnikom akcije novinarjem Janom Goljo, prispeli na cilj v Koštabono. Bili so premraženi, saj so jih zadnji dan poti spremljali dež, sneg, burja in tranmontana. Zato so bili še toliko bolj veseli, saj smo jih v prostorih osnovne šole sprejeli v toplem in domačem vzdušju. Predstavniki instituta BHRI smo prostore odišavili s prijetnim vonjem bele čokolade, mize pa so bile obložene z domačimi dobrotami. Eva Pirnat pa je s svojim plesom navdušila vse navzoče in dodala piko na i k pozitivnemu vzdušju.

18. oktober 2011, BHRI Institute



Tehnologija Scent generator vlila dušo novim prostorom masažnega studia Malisa

V Kranju smo 5. julija 2011 s tehnologijo Scent generator do prijetnega in poletnega vzdušja ob otvoritvi sodelovali z masažnim studiem Malisa.

malisa.si

S sladkim vonjem "Summer Breeze" smo uspešno odstranili vonjave, ki so ostale po zaključku del, salon pa je kljub deževnemu dnevu dišal po poletju.

5. julij 2011, BHRI Institute



BHRI Institute - pokrovitelj likovne kolonije za osebe s posebnimi potrebami

Prvo sončno soboto v juniju smo se kot pokrovitelji skupaj s slikarji Likovnega društva 2002 in likovno skupino Društvo Sožitje iz Kranja, veselili slikanja in druženja. Umetnine so nastajale v objemu čudovite narave, prijaznih slikarjev in veselih članov likovne skupine.

sozitje.si

Slike, ki so jih slikarji naslikali skupaj s člani, bodo razstavljene v avgustu 2011 v Knjižnici na Škofljici pod naslovom: Skupaj zmoremo več.

13. junij 2011, BHRI Institute



Tehnologija Scent generator tudi v avtu

BHRI Institute je s slovitim designerskim studiem Gorenje Design Studio iz EU, prejemnikom številnih Red Dot nagrad podpisalo pogodbo za razvoj novega modela Scent generator - Car za uporabo v avtu.

gorenjedesignstudio.com

Scent generator Car bo na tržišču predvidoma konec leta 2011 in bo prvi tovrstni generator dobrega počutja v avtomobilu. SG-Car bo kupce navduševal z edinstvenimi naravnimi izvornimi esencami ter s posebnimi učinki na podlagi dolgoletnih raziskav.
Kot pri ostalih modelih Scent generator, bo kakovost materialov, design in uporabnost vrhunska in nadstandardna, delovanje pa zanesljivo in dolgotrajno.

junij, BHRI Institute



Visoko kakovosten SG nepoškodovan v požaru.

V mesecu maju je v nočnem klubu v Kranju zagorelo. V nesrečnih okoliščinah je večina prostorov pogorela, Scent generator pa je v sredini požara ostal nepoškodovan.
 

 

Ekipa inštituta BHRI je Scent generator očistila in naprava je že naslednji dan brezhibno delovala v klubu, kjer smo s pomočjo izvornih esenc nevtralizirali tudi neprijeten vonj, ki je ostal po požaru.

maj 2011, BHRI Institute



Luksuzna ladja MSC Magnifica in tehnologija Scent generator

V mesecu maju smo se skupaj z agencijo Imperial Travel, ki v sodobnem turizmu pomeni korak naprej, odpravili na križarjenje po Mediteranu. Na razkošni križarki MSC Magnifica smo osvežili različne prostore s Scent generator Classic-om; od diskoteke do hodnikov in barov.

imperial-travel.si

Na 300 m dolgi ladji, ki sprejme 2.500 potnikov, smo presenečali z omamnimi izvornimi esencami GATES (bele čokolade), poletnega vonja SUMMER COCTAIL (vanilije in kokosa), CORPORATE (pomaranče) in TRUMP (vanilije).

23-30. april 2011, BHRI Institute



Nuša Derenda na koktajl zabavi s tehnologijo Scent generator na luksuzni križarki MSC Magnifica

Agencija Imperial Travel je za svoje cenjene goste pripravila otvoritveno zabavo s koktajli, kjer je direktor agencije g. Matej Valenčič vse lepo pozdravil na krovu mogočne ladje. Zabavi se je pridružila tudi posebna gostja križarjenja, pevka Nuša Derenda, ki je vse prisotne navdušila s svojim nastopom.

msccruises.com

BHRI Institute je tokrat vse prisotne očaral z omamnim vonjem Summer Coctail ter zabavi dodal še piko na »i«. S Scent generatorjem Classic smo ponovno dokazali, kako lahko zabava s sodobno tehnologijo postane še zabavnejša!

23. april 2011, BHRI Institute



Vaje Pilatesa ob tehnologiji Scent generator in izvorni esenci CORPORATE.

Na luksuzni križarki MSC Magnifica smo v sklopu organizacije agencije Imperial Travel v sodelovanju s Pilates Holističnim centrom iz Ljubljane odišavili vajo pilatesa.

pilates.si

Vonj sladke naravne pomaranče (izvorna esenca Corporate) in tehnologija Scent generator sta v dvorani kljub vročini zagotavljala svež in prijeten vonj. Gostje so se v edinstvenem okolju z veličastnim pogledom na morje naučili osnov pilatesa, pilates joge, Gyrokinesis-a in tibetanskih vaj.

24. april 2011, BHRI Institute



Nora zabava z Nušo Derenda in tehnologijo Scent generator v luksuzni plavajoči diskoteki

Agencija Imperial Travel je priredila večer s popularno slovensko pevko Nušo Derenda na luksuzni križarki MSC Magnifica. Več kot prijetna in energična pevka je vse prisotne dvignila na noge.

nusaderenda.com

BHRI Institute je v diskoteki s posebno tehnologijo Scent generator dodal izvorno esenco naravne pomaranče (izvorno esenco Corporate), ki je prostor napolnila s posebej izrazito poletno svežino.

28. april 2011, BHRI Institute



Zumba party v svežem sožitju s tehnologijo Scent generator

 

10. aprila se je v Clubu Extreme v Kranju zbralo več kot 70 navdušenk Zumba fitness programa. Gibalni studio Pizum je priredil prvi Zumba Party na Gorenjskem in prvo Zumba Party v Sloveniji, ki se je odvijala v nočnem klubu.

pizum.si

 

Za pravo latino atmosfero so poskrbeli štirje inštruktorji, vsi z veljavnimi licencami. Institut BHRI pa je poskrbel za svežo in pozitivno atmosfero z izvorno esenco pomaranče (Corporate), ki je navdušila vse udeležence. Po 3-urnem druženju ob odlični latino glasbi in norem vzdušju, smo s pomočjo tehnologije Scent generator v Clubu Extreme uspeli ohraniti sveže in čutilom vonja prijetno vzdušje.

10. april 2011, BHRI Institute



Vstopite v tretjo dimenzijo mode, umetnosti in tehnologije, dogodek ob izidu prve modne 3D revije v Sloveniji

V sredo, 15. decembra, je izšla prva 3D modna revija v Sloveniji. Revija MODNA je poseben in ekskluziven izvod dvojne številke počastila z izjemnim dogodkom, ki je obiskovalce prestavil v svet tretje dimenzije.

delo-revije.si

Tako se je Narodni muzej spremenil v čarobni svet modne tehnologije in pozitivnega vzdušja, ki smo ga skreirali s Scent generatorjem in 100% naravnimi vonji.

14. december 2010, BHRI Institute



Scent generator in Zavod za varstvo in rehabilitacijo po poškodbi glave

Na prireditvi, imenovani "Beli Bazar", smo z napravo Scent generator uspeli oživeti spomine na brezskrbnost in prijazno toplino stiska rok.

zavod-korak.si

Prireditev je bila obarvana v belo barvo, saj je bil naprodaj bel unikatni nakit, ki so ga izdelale članice kluba En korak več in so ga predstavile na modni reviji. Na stojnicah so bili naprodaj izdelki uporabnikov Zavoda Korak, katerim je bil namenjen celoten izkupiček dobrodelnega bazarja.

V belo zgodbo so svoje misli vtkale oblikovalke ljubljanske Visoke šole za dizajn, glasbenemu programu pa je sledila belo-črna kulinarična simfonija ob sproščenem druženju in prepletanju vidno - nevidnih niti.

22. september 2010, BHRI Institute



Novi BMW X3 in tehnologija Scent generatorja

V četrtek, 18. novembra 2010, so v avtohiši Malgaj v Kranju predstavili nov BMW X3, ki prinaša svobodo popolne vsestranskosti. Moderni in elegantni obliki novega BMW X3 smo za popoln užitek v predstavitvi dodali še "piko na i"; izvorne naravne esence čokolade.

bmw.si

18. september 2010, BHRI Institute



S Scent generatorjem smo pomagali ohraniti nasmeh na dobrodelni prireditvi društva Sožitje Kranj

V četrtek, 18. novembra je Društvo Sožitje Kranj priredilo veliki dobrodelni koncert "Ohranimo nasmeh", s Scent generatorjem pa je na koncertu prijetno zadišalo po prihajajočih praznikih.

zveza-sozitje.si

Na prireditvi ni bilo dolgih govorov, bil je predvsem večer glasbe, smeha, plesa s številnimi slovenskimi estradniki, ki ga je s plesno točko odprla odlična Eva Pirnat ob spremljavi Revijskega orkestra kranjske gimnazije pod vodstvom dirigenta Nejca Bečana. Ivo Mojzer je v Kranju prvič nastopil leta 1973, tokrat je zapel Polnočnega kavboja, pesem, ki ga spremlja že vse življenje. V duetu z Lukom Pernetom pa sta se publiki predstavila s pesmijo Deček z ulice. Šestnajstletni deček z downovim sindromom Matic Tičar igra na harmoniko dve leti, odlično je zaigral V dolini tihi in Po dekle. Dvorano sta s svojim čudovitim glasom napolnila tudi Alenka Godec in novo ime na slovenski glasbeni sceni: Teo Saffron.

Pevca Tanjo Žagar in Roka Ferengjo je Branka Perne razglasila za ambasadorja oseb s posebnimi potrebami. Nastopila sta ob spremljavi orkestra, Rok je nastopil tudi s Stiškim kvartetom ter z Majo Jakovljevič in uspešnico izpred nekaj let Ljubezen na prvi dotik. Zaplesala sta Lara Vrtovšek in Miha Žerjav, državna mladinska prvaka v latinskoameriških plesih. In zaplesali so otroci iz Folklorne skupine OŠ Matije Čopa Kranj pod vodstvom Mateje Jelar in Sonje Zupanec, pa folklorna skupina Društva Sožitje Kranj pod vodstvom Anite Vrtač Pičman ter otroška skupina razvojnega vrtca Mojca Kranj Naši mali sončki. Za smeh je poskrbel humorist Sebastjan Kamenik. Kot je poudarila Alenka Godec, je življenje lepo, »ko se vanj manj vtikamo in ga na silo ne spreminjamo«. Branka Perne je še povedala: »Izkupiček, približno 1300 evrov, bomo v društvu namenili osebam z motnjami v razvoju za njihovo boljšo kakovost življenja za prostočasne dejavnosti (glasbeno, likovno, folklorno …)«.

18. september 2010, BHRI Institute



Scent generator odišavljal razstavno mesto Mebla Jogi na Sejmu pohištva 2010 Ambient Ljubljana

Meblo Jogi iz Nove Gorice je vodilno podjetje v Sloveniji na področju izdelkov za počitek in spanje. Razstavni prostor je bil odišavljen z vonjem izvornih esenc pomaranče in sivke.

meblojogi.si

13. november 2010, BHRI Institute



S Scent generatorjem smo bili prisotni na eksluzivni prireditvi GOODLIFE Premuim Selection Day

Na prireditvi, ki je potekala 3. novembra v hotelu Mons v Ljubljani, smo z omamnimi vonji bele čokolade, cimeta in pomaranče pričakali vse povabljence, za katere so pripravili ekskluzivno prodajo najkakovstnejših storitev in produktov izbranih partnerjev GOODLIFE.

 

Prisotni so bili:
BMW Group Slovenija,
Kompas,
Malalan,
Luster,
Meblo jogi,
Sportina Group,
Zavarovalnica
Generali ,
Alta.

3. november 2010, BHRI Institute



Z omamnim vonjem smo poskrbeli za prijetno vzdušje na Kongresu šolskih knjižničarjev Slovenije

Društvo šolskih knjižničarjev Slovenije od 21. do 23. oktobra 2010 v Kongresnem centru Rogla prireja četrti kongres šolskih knjižničarjev Slovenije.
Osrednja tema kongresa bo "Kompetence šolskega knjižničarja – zmožnosti, priložnosti, izzivi".


dsks.si

23. oktober 2010, BHRI Institute



BHRI institut s Scent generatorjem prisoten na mednarodni konferenci OPEN BLEND

OpenBlend je strokovna, mednarodna konferenca s področja javanskih tehnologij, ki bo letos organizirana tretje leto zapored. Organizirana je za IT strokovnjake, tehnične direktorje, arhitekte IT rešitev in spletne razvijalce, katerim ponujajo nove vpoglede v prednosti javanskih tehnologij in orodij.

 

Za vse, ki se srečujejo z javanskimi tehnologijami vsak dan, jih integrirajo v svoje obstoječe sisteme, ali pa so le radovedneži, ki jih zanimajo novi trendi in smernice razvoja jave na strežniški strani, pa je ta dogodek točno to, kar so ves čas pogrešali v našem prostoru.

openblend.org

Konferenca OpenBLEND je cenovno ugoden, strokovni in družabni dogodek, ki mu v bližnji okolici (tudi onstran meja) ni para.

Na letošnji konferenci bodo znova postregli s skrbno izbrano paleto zanimivosti iz javanskega sveta. Poslušali boste lahko mednarodno uveljavljene strokovnjake, ki vam bodo ponudili vpogled v najsodobnejše smernice pri razvoju aplikacij in informacijskih rešitev.

5. oktober 2010, BHRI Institute



Esenca bele čokolade razvaja obiskovalce prodajne razstave modnega oblikovanja "Smer jug - jugovzhod"

Društvo za sodobno slovensko oblikovanje tekstilij in oblačil (SOTO) v sodelovanju z Muzejem za arhitekturo in oblikovanje Sekretariat BIO je pripravilo prvo skupinsko prodajno razstavo modnega oblikovanja južne in jugovzhodne Evrope.

Matevž Faganelm (
m*faganel)

 

Razstava, ki se sprašuje o identiteti jugovzhodnega modnega oblikovanja in oblikovalcev, ki jo gradijo, predstavlja uveljavljene, sodobne, avantgardne, konceptualne in trendovske modne ustvarjalce iz Hrvaške, Poljske, Latvije, Bolgarije, Madžarske, Srbije, Češke, Bosne in Hercegovine, Romunije, Ukrajine in Slovenije.

Nedi Štrukelj (I-BAG)

Smer jug-jugovzhod bo tako prva skupinska razstava ne le v Slovenji, temveč tudi v Evropi, na kateri se bodo selekcionirano predstavili najboljši modni oblikovalci in blagovne znamke iz tega področja.

4. oktober 2010, BHRI Institute



Nova izvorna esenca "Summer coctail"

Vonj po kokosu in vaniliji vas popelje v brezskrbno in vroče poletje!

V inštitutu BHRI smo skupaj z našimi raziskovalci razvili novo polnilo, ki vas z mislimi ponese v poletje. Topel, čuten in eksotičen vonj poživi vaše čute, sprošča, harmonizira in vzpodbuja razbremenjeno počutje.

Vonj deluje zelo sveže in poletno, zato je primeren za prostore, kjer želite ustvariti brezskrbno, sproščeno in razigrano vzdušje. Zaradi močne intenzivnosti je izredno primeren za lokale, ki želijo v svoje prostore z omamnim vonjem privabiti tudi ljudi z ulice.

Ko smo v enem izmed obalnih lokalov testirali nov vonj, smo spremljali odziv mimoidočih. Naš strokovnjak je vonj načrtno usmeril na ulico ter v notranjost lokala. Ljudje, ki so se sprehajali po ulici, so pred vhodom v lokal zaznali vonj, se ustavljali in spraševali kaj tako lepo diši... Večina izmed njih je vstopila, saj je želela raziskati od kod vonj prihaja. Z vstopom je namen naprave Scent generator dosežen - mimoidoči so zaznali vonj, vstopili, naročili pijačo in uživali v vonju.


Maša, naključna mimoidoča: "Ko sem zaznala poseben vonj pred vhodom v lokal, sem brez pomisleka vstopila, saj sem želela odkriti, kaj se novega dogaja in od kod le-ta prihaja. Ob prijetni pijači in pravem vonju poletja sem se počutila sproščeno in polna energije."

16. junij 2010, BHRI Institute



Sodelujemo z Društvom Sožitje Kranj

V BHRI inštitutu smo več kot veseli, da ima vonj na otroke s posebnimi potrebami izjemen učinek, ki se pokaže takoj.
(
Moj Svet, Glasilo društva)

Društvo Sožitje Kranj je bilo ustanovljeno pred 40 leti. V društvo so včlanjene osebe z motnjami v duševnem razvoju, njihovi starši, strokovnjaki različnih usmeritev in ostali ljudje dobre volje, ki se iz humanih in drugih vzrokov odločajo za sodelovanje.

sozitje.si

Društvo šteje 430 članov, od tega je 148 članov z motnjami v razvoju. Naši člani so vključeni v Razvojni vrtec Mojca, obiskujejo OŠ Helene Puhar, delajo v Varstveno delovnem centru Kranj z enotama v Tržiču in Škofji Loki.

Društvene aktivnosti so usmerjene v vse oblike združevanja, družabnega povezovanja in skrbi za koristno preživljanje prostega časa. Oblika socialnih programov na lokalni ravni pa so vikend seminarji.

Za nami je tudi že pomladni delovni vikend seminar, ki je potekal v Termah Topolšica in je bil namenjen prijetnemu druženju, plesu, kopanju...in ustvarjanju. Tako starši kot osebe z motnjami smo z veseljem pristopili k izdelovanju Velikonočnih voščilnic in izdelovanju pirhov. Umetnostna terapija pomaga ljudem s posebnimi potrebami, da lahko svoja čustva in strahove izlijejo v izdelek, ki ga ustvarjajo. Tako gradijo samozavest, zavest o sebi, ki ima zelo pomirjevalne učinke. Delavnice so  potekale v lepem pomirjujočem ambientu, kar je zelo pomembno.

Letos smo uvedli pomembno novost. V prostor, v katerem so potekale delavnice, smo namestili posebno napravo, ki je v prostor vnašala posebne naravne esence. Te so zelo pozitivno vplivale na razpoloženje otrok in staršev.

Uporabili smo esenco, ki spominja na gozdne sadeže. Izboljša razpoloženje in navdihuje pri novih idejah. Harmonizira ter krepi duha in imunski sistem. Udeleženci so bili navdušeni, veseli in srečni, vonj jih je spominjal na praznovanje. Pri ustvarjanju so pridno sodelovali vsi, atmosfera je bila vesela, a delovna. Vidno se je povečala splošna motivacija. Pri plesni dejavnosti so veselo poskakovali tudi tisti, ki so običajno sedeli na stolih in bili samo opazovalci. Masaža obraza pa je aktivirala in umirila tudi tiste najbolj hiperaktivne.

Tudi v likovni skupini društva, kjer ima več kot tretjina udeležencev  Downov sindrom smo testirali nekaj različnih esenc. Skupina je predstavljala kar velik izziv, saj so osebe z motnjami med ustvarjanjem običajno razigrane in se težje koncentrirajo. Vonji, ki smo jih vonjali so spominjali na belo čokolado, pomarančo in vanilijo. Učinek naprave se je pokazal takoj in bil je izjemen, vonj jih je spominjal na praznik, počutili so se varne. Ta proces povezujemo z odzivanjem levega dela možganske hemisfere, ki brez stranskih učinkov asociira prijetne občutke in zagotavlja pozitivno vzdušje.

Naprava se sicer strokovno imenuje "Scent generator" in je plod slovenskega inovatorja. Naravne esence, ki so ustekleničene v notranjosti naprave se razprši v zrak in učinek je tako dober, da dejansko dobimo občutek, da se nahajamo sredi sadnega nasada.

"Ko smo uporabili to inovativno napravo, ki proizvaja posebne esence, so otroci brez težav ustvarjali več kot 1 uro, kar je zelo redko", je povedala gospa Tatjana Ferengja, mentorica likovnih delavnic pri društvu Sožitje Kranj.

S svojimi izdelki smo se predstavili tudi širši javnosti na novoletnih bazarjih in razstavah. Pridobljena sredstva pa koristimo za nabavo likovnega materiala. Likovni material za vikend seminar v Topolšici pa nam je nabavil in poklonil zasebni slovenski inštitut BHRI iz Ljubljane, ki se ukvarja tudi s spodbujanjem razvojnih potencialov otrok ter premagovanjem različnih motenj. Inštitut dosega rezultate skozi vonjanje naravnih esenc. Skupaj z inštitutom izvajamo raziskave v katerih raziskujemo, kako lahko z naravnimi esencami uskladimo skupino oziroma izboljšamo njihovo koncentracijo ter delovne sposobnosti.

V našem društvu deluje tudi folklorna skupina, ki šteje 10 članov, lansko leto smo organizirali prvi folklorni festival oseb z motnjami v razvoju. Letos pa smo na pobudo naših članov, oseb z motnjami ustanovili zborček "Od A do Ž", ki že veselo prepeva po naši lepi Sloveniji. Nekateri med njimi so rojeni pevci, drugi pa enostavno prepevajo s svojimi telesi. Ti naši sončki, ki močno žarijo, nam na ustnice pričarajo nasmeh in vsa srca povežejo v nepozabno melodijo.

18. maj 2010, Sožitje Kranj



Rezultati so presegli pričakovanja

"Scent generator res deluje! Izboljšalo se je razpoloženje ljudi, manj je prepirov, komunikacija pa je občutno prijaznejša …"

V našem posebnem socialno varstvenem zavodu nudimo dom več kot 70 stanovalcem s posebnimi potrebami. Ker jim želimo čim bolj olajšati in popestriti življenje ter izboljšati bivanje, ves čas iščemo nove načine in metode.

prizma-ponikve.si

V zadnjem času je v našem domu velik "hit" SCENT GENERATOR, saj so njegov učinek zaznali tako rekoč vsi. Ne samo, da nas stanovalci sprašujejo, kaj tako lepo diši – prej smo imeli kar nekaj izzivov glede vonjav – pač pa smo opazili tudi naslednje izboljšave:

Pri zaposlenih:

generator izredno dobro vpliva na pozitivno razpoloženje zaposlenih,

zaznali smo še prijaznejšo komunikacijo med seboj ter na relaciji do stanovalcev.


Pri stanovalcih:

vidno se je povečala splošna motivacija stanovalcev (sicer jih je zelo težko animirati in jim spodbuditi zanimanje),

zbudila se je celo radovednost – zanimanje za novost – kar je zelo pozitiven znak,

izboljšalo se je splošno razpoloženje (v to smer še vedno potekajo raziskave),

opazili smo, da ima generator nenavaden vpliv na ljudi s posebnimi potrebami, saj pri njih kognitivna raven deluje bolj na elementarnih čutilih (voh, sluh in otip)

"Skratka, naprava deluje še boljše, kot smo predvidevali! Naši strokovni delavci bodo še naprej sistematično raziskovali potencial generatorja na počutje ljudi, a že dosedanji rezultati so presegli vsa pričakovanja."

29. april 2010, Prof.def. DPO+FIBO Katja Vipotnik, direktorica
Zavod Prizma Ponikve



Zadovoljni gostinski delavci:

"
Gostje hvalijo vzdušje, zapravljajo višje zneske in se vračajo nazaj."

V piceriji so prostor odišavili z aromo sivke, kar je povečalo naročila gostov ter s tem tudi promet. Poizkus je potekal ob treh sobotah zaporedoma, koncentracija vonja pa je bila razporejena enakomerno po prostoru.

Ugotovljeno je bilo, da so se vsi gostje, ki so bili izpostavljeni vonju, ki ima sprostitveni učinek, v piceriji zadržali več časa in s tem zapravili tudi več denarja.

14. april 2010, BHRI Institute



Vsi želijo biti zraven

Ko so spoznali vrhunsko tehnologijo generatorja, so ponudili svojo pomoč … brezplačno!

Študentje, ki so bili izpostavljeni vonju sivke in vanilije, so bili zaradi prijetnega razpoloženja pripravljeni pomagati pri prostovoljnem delu. Po vdihavanju arom se je pri študentih pokazala veliko večja pripravljenost, kot pred tem.

22. marec 2010, BHRI Institute



90% več obiskovalcev se odloči za nakup tekstilnih izdelkov,

če prodajalna izkorišča prednosti generatorja.

Raziskava je potekala v trgovini z ženskimi oblačili na oddelku nogavic. Prodajali so nogavice z aromo pomaranče ter nogavice brez dodane arome. Kar 90% žensk se je odločilo za nakup nogavic z aromo pomaranče. Po mnenju strank so bile odišavljene nogavice boljše kakovosti.

2. marec 2010, BHRI Institute



V  gostinskih  lokalih  se  prodaja  poveča  tudi  za
več  kot  50%,

ko je prižgan generator.

Ko so v nočnem klubu v Londonu v prostor razpršili esenco kokosa, se je prodaja pijače Malibu povečala za več kot polovico.

19. februar 2010, BHRI Institute



Če investirate 2 EUR/dan, boste prodali za 300%
več čokoladnih izdelkov.

Potrjeno z raziskavami in praktičnimi izkušnjami.

Podjetje Hershey's Chocolate je povečalo prodajo čokolade. Svojim prodajnim avtomatom na turističnih lokacijah v Kaliforniji so dodali vonj čokolade, ki se je razširjal po okolici. Med tremi ponudniki čokolade, so oni prodali 300% več čokolade kot ostali.

hersheys.com

3. februar 2010, BHRI Institute



Do višje produktivnosti in pozitivnega razmišljanja … s pritiskom na gumb

Arome vplivajo na ljudi na različne načine. Ko so na Japonskem v poslovni zgradbi med zaposlene razpršili vonj po limoni, se je produktivnost med operaterji za vnos podatkov dvignila kar za 54%.

Aroma limone nam pomaga pri negativnem razmišljanju in razpoloženju. Raziskovalci na Ohio State University so ugotovili, da je vonj po limonski travi pomagal povečati pozitivno razmišljanje pri udeležencih kontrolirane raziskave.

21. januar 2010, BHRI Institute



Večja prodaja turističnih aranžmajev

"Brez težav, odkar uporabljamo generator," pravijo v priznani turistični agenciji Thomson.

Z vonjem po kokosu so ustvarili ozračje, ki motivira ljudi, da rezervirajo poletne počitnice. Vonj gostom preko čustev in spomina v mislih pričara izkušnjo pozitivnih doživetij preteklih počitnic, kar jih vzpodbudi, da se za počitnice odločijo v danem trenutku.

Turistične agencije Thompson bodo vonj kokosa uporabile za vse svoje izpostave, saj jim to daje neprecenljivo konkurenčno prednost.

22. december 2009, BHRI Institute



Kupci čakajo v vrsti pred trgovino

Abercrombie & Fitch je trgovina z oblačili za mlade v centru New Yorka.

Trgovina v mnogočem odstopa od konkurenčnih v kar se hitro prepriča tudi vsak obiskovalec.
Prvo presenečenje so zatemnjene izložbe. Če želiš izvedeti, kaj se odvija v notranjosti, moraš vstopiti. Drugo presenečenje je, da nikjer ni table oziroma napisa, kdo so ali kaj prodajajo.

abercrombie.com

Tretje (še večje) presenečenje pa je velika gruča ljudi, ki čaka pred prodajalno, da dobijo dovoljenje za vstop. Trgovina je namreč tako oblegana, da vsi obiskovalci, ki se znajdejo pred vhodom, enostavno ne morejo vstopiti naenkrat.

Vzrok za množico ljudi pred vrati so (med drugim tudi) postavni manekeni in manekenke, ki animirajo mimoidoče.

Ko vstopiš v trgovino, preseneti še en detajl, ki se vsakemu obiskovalcu močno vtisne v spomin … ter začne vplivati nanje v trenutku, ko vstopiš v prostor:

Prostor je namreč izredno prijetno odišavljen s posebnimi esencami, kakršne se uporabljajo tudi v Scent generatorju.

Ko združimo vse elemente, ki se jih poslužuje prodajalna, dobimo recept za uspeh: kakovostno blago uveljavljene blagovne znamke, ki se prodaja po dostopnih cenah, faktor presenečenja ob vstopu (manekeni), občutek omejenosti (množica ljudi, ki čaka na vrsto), skrivnostnost (z deskami zabita izložbena okna brez napisa, kaj se dogaja notri) in pa skrb za prijetno počutje v notranjosti (zanimivo – beri: pomanjkljivo  oblečeni manekeni, profesionalna osvetlitev in postavitev blaga ter prijeten in prepoznaven vonj, ki zaokroži občutek ekskluzivnosti in profesionalnosti).

Vonj je zagotovo ena izmed ključnih konkurenčnih prednosti, ki prinese več zadovoljstva in prijetnega ter sproščenega počutja stranki, kar se na koncu pozna tudi v blagajni.

2. december 2009, BHRI Institute



Tudi hoteli izkoriščajo prednosti najnovejše tehnologije

Pred kratkim smo na tržišče plasirali novo inovacijo Scent generator CLIMATE. Naprava uporablja patentirano tehnologijo, ki smo jo že ponudili v obliki generatorja za osebne in poslovne namene (Scent generator CLASSIC).

Pri praktičnih izvedbah izboljševanja počutja smo namreč ugotovili, da bi večji objekti za zanesljivo delovanje potrebovali preveliko število SG naprav (vzrok za to je v večjem številu ločenih sob). Zato smo razvili novo, zmogljivejšo napravo, namenjeno večjim kompleksom.

Deluje tako, da preko klimatskih centralnih naprav v vse prostore hkrati dovaja oplemeniten zrak, ki ga proizvaja Scent Generator. Ta je nameščen na centralni lokaciji.

Scent generator CLIMATE je popolnoma avtomatizirana naprava z lastnimi varovalnimi sistemi (prenapetostna zaščita, dodatno napajanje ipd.).


Deluje zelo enostavno. Postavimo jo v filtrirni sistem klimatske naprave, priklopimo na lokalno omrežje, nastavimo parametre po željah uporabnika in to je vse. Nadaljnje uravnavanje poteka avtomatično, saj ima generator vgrajen moderen sistem upravljanja. Zato nimate z generatorjem več nobenih dodatnih skrbi ali dela.

Ena takšna naprava lahko z našimi posebnimi polnili (naravne esence razvite z inovativno tehnologijo) prijetno odišavi cel kompleks. S tem ga naredi posebnega in ekstremno privlačnega.

Vse naše vonjave so že preizkušene v praksi. Našim strankam so zelo všeč, saj se odlično obnesejo. Kljub temu ves čas razvijamo nove vonje.

18. november 2009, BHRI Institute



Revolucija v igralništvu - generator pozitivnega vzdušja tudi za igralne avtomate in rulete!

Pri raziskovanju tržišča smo ugotovili, da je področje igralništva (kazinoji, igralnice ipd.) še neizkoriščen potencial, ko gre za izboljšanje počutja gostov.

Naša dognanja so potrdile mednarodne raziskave: v igralniški industriji se je dolga leta veliko vlagalo v vidno signalizacijo (displeji, razni napisi, svetlobne oznake ipd.) ter v zvočne efekte (razna zvočna sporočila, efekti ipd.).

Kljub temu, da je bil njihov cilj maksimalno poskrbeti za obiskovalca, pa so zelo malo izkoriščali starodavno vedenje glede osnovnih zaznav ljudi.

Namreč, center za zaznavo vonja je pri ljudeh najbolj dovzeten za kakršnakoli sporočila, saj se odzove najbolj neposredno. Tako velikokrat vonj vpliva na ljudi bolj intenzivno od zvoka ali celo slike.

Izboljševanje počutja obiskovalcev s pomočjo -VONJA- je marketing nove dobe. Voh je čutilo, povezano z levim delom možganske hemisfere in reagira takoj in brez predsodkov. Uporabniku (stranki, kupcu, igralcu) se vonj vtisne v spomin brez vmesnih procesov ter mu prikliče občutek ugodja; skozi asociacije ali "slike" iz otroštva, spomine na prijetne dogodke ipd.

Sestavni deli naprave so prilagodljivi. Izdelani direktno za vgradnjo v igralni avtomat ali ruleto, kjer v prostor okoli igralniškega mesta skozi centralni prezračevalni sistem ali ločeno odprtino dovajamo poseben korporativni vonj (naravne esence, razvite z inovativno tehnologijo).

Delovanje preizkušeno v praksi.

Inovacijo smo prilagodili tudi posebnim serijam, ki jih bomo izdelovali po naročilu. Skupaj z vrhunskimi industrijskimi oblikovalci bomo pripravili posebno, ekskluzivno serijo. Aparat bo izgledal kot dodatek k igralnemu mestu, s katerim se bo skladal po obliki, barvi, napisih ... ter naredil igralno mesto še bolj prijetno in unikatno za stranko.

15. oktober 2009, BHRI Institute



Vaš generator resnično deluje!

Višja produktivnost, večja zagnanost zaposlenih in zadovoljne stranke.

Z našo inovacijo Scent generatorjem CLASSIC smo ob testiranju potrdili izsledke, katere so dognale tudi mednarodne raziskave o učinkih vonja na posameznika.

salonmali.com

Ugotovili smo, da lahko s posebnimi vonji (naravne esence, razvite z inovativno tehnologijo):

povečamo promet v prodajalnah; tudi za neverjetnih nekaj 100%,

izboljšamo produktivnost zaposlenih (z vonjem spremenimo asociacije na delovno mesto, umirimo napetosti ipd.),

spremenimo odnos zaposlenih do podjetja (nov odnos do delovnega mesta, cenjenje skrbi za zaposlene, večja pripadnost podjetju …),

omogočimo prodajnem mestu, prostoru ali dogodku poseben pečat; namreč, vonja ljudje ne pozabimo, ker se nam v stiku z levim delom možganske hemisfere direktno vtisne v spomin ter nas asociativno poveže z ugodnimi občutki.


Testiranja s Scent generatorjem so tudi v Sloveniji pokazala pozitivne učinke.

To v bistvu ni presenečenje, saj številne mednarodne študije potrjujejo pozitiven učinek vonja na poslovanje.
Vzrok za tak učinek je v tem, da se voh uvršča na sam vrh našega zaznavanja kot edino čutilo, ki nas spodbudi k odločanju v trenutku.

Zato največje korporacije kot so Sony, Samsung, Nike, P&G …posvečajo uporabi vonja v poslovne namene veliko pozornosti, predvsem pa ga uvrščajo v marketing nove dobe.

9. september 2009, BHRI Institute



Nova, omejena serija generatorja razgrabljena v nekaj urah

Na naslednje naročilo je treba počakati vsaj tri mesece.

STAVITE NA NAJBOLJŠE?
Izberite material, kakršen je vgrajen v Ferrari!

Vrh naše ponudbe tvori linija HiTech. Izdelana je s posebno pozornostjo, saj je vsak kos ročno sestavljen. Izbirate lahko med modeloma "Sport Edition" in "Space Edition."

Prvi, temnejše barve, je izdelan iz karbonskih (t.i. DUALCAPE CARBON), drugi (svetlejši) pa iz posebnih steklenih vlaken, imenovanih TEXALIUM. Oba materiala odlikuje ekskluzivnost, posebna čvrstost in odlična izolacija.

Obe različici sta dodatno prevlečeni še s posebnim večplastnim lakom visokega sijaja.
HiTec linijo Scent Generatorjev izdelujemo v sodelovanju s podjetjem "CDT-R Team", ki je specializirano za proizvodnjo izdelkov iz teh dveh materialov. Med drugim jih izdeluje tudi za Ferrari, BMW, Ducati itd.

1. september 2009, BHRI Institute



Tudi v času krize se podjetja odločajo za nakup Scent Generatorja!

V zadnjem času smo priča gospodarski recesiji, v kateri smo začeli "zategovati pasove" in paziti na stroške. To je ena izmed možnosti, ki nas vodi do optimizacije porabe.

Istočasno pa je rešitev krize tudi v diagnosticiranju obstoječega stanja ter vlaganju v prihodnost. Krize bo slej ko prej konec in takrat bodo podjetja, ki so vlagala v razvoj, v trenutku zavzela vodilno pozicijo na trgu.

malgaj.si

To pomeni, da moramo biti v tem času še toliko bolj inovativni, iskati nove priložnosti, se razvijati in stremeti k boljšemu jutri.

Priporočljivo je posegati celo po izjemno inovativnih, če ne celo revolucionarnih idejah in prijemih za izboljšanje poslovanja ter počutja tako nas samih kot tudi zaposlenih (stres, strah pred izgubo delovnega mesta ipd.).

Napredna podjetja vedo, da je treba izkoriščati tržni potencial in obstoječe resurse tako, da z minimalnim vložkom (časa, energije in denarja) pridemo do maksimalnih rezultatov.
Zato se tudi struktura prijemov za obvladovanje trga spreminja. Če smo do zdaj ogromno vlagali v načine za pridobivanje strank (oglaševanje, popusti, akcije …), bomo v prihodnje bolj osredotočeni tudi na druge načine.


Na primer, velik potencial je v "trženju" že zgrajenega zaupanja stranke do nas. Ko enkrat pride do nas, to pomeni, da je odprta za nakup oziroma sodelovanje. Na nas pa je, da pozitivno vplivamo nanjo oziroma ji izboljšamo počutje do te mere, da se bo sprostila in ji bo res udobno.

Zato, kot naročen za ta čas, prihaja marketing z uporabo posebnih vonjev, ki v ljudeh vzbujajo ugodno počutje.

V ta namen smo razvili posebno napravo Scent generator, ki oddaja poseben vonj. Sestavljajo ga naravne esence, ki so razvite z inovativno tehnologijo.
Posledica proizvajanja takega vonja je privlačno vzdušje za kupce in obiskovalce, sprostitev napetosti, motivacija zaposlenih …

Scent generator CLASSIC je namenjen trgovinam, pisarnam, predavalnicam, čakalnicam … Torej vsem prostorom, kjer želimo spremeniti odnos do delovnega okolja ali izstopiti iz množice ter se zanesljivo vtisniti v spomin strankam, obiskovalcem na nevsiljiv način.

22. julij 2009, BHRI Institute